- 1,551 messages
- October 20, 2013 11:50
Enkele punten bij dagaanbiedingen:
1° heb al een paar dagaanbiedingen ontvangen waarvan de nieuwstaat verre van nieuwstaat was, waarom kan daarop geen feedback gegeven worden??? (of moet men klacht indienen via Catawiki)
2° de dagaaanbieding van vandaag 20/10/2013, ik had graag contact opgenomen met de verkoper en krijg bericht winkel tijdelijk gesloten. Dat zou moeten vermeden worden!!
3° zie ook bij dagaanbieding van vandaag: Het is een belgische verkoper en die vraagt meer verzendkosten voor België dan voor de rest van Europe, FOUTJE of niet slim genoeg?? Hiermee bedoel ik, als hij de pakjes voor het buitenland post in Nederland, waar het goedkoper is, waarom verzend hij de Belgische bestellingen dan ook niet in Nederland??
Some points for daily offers:
1 ° I have already received a few daily offers of which the new condition was far from new, why can't feedback be given on that ??? (or should a complaint be lodged via Catawiki)
2 ° the daily offer of today 20/10/2013, I would have liked to contact the seller and receive a message store temporarily closed. That should be avoided !!
3 ° See also today's offer: It is a Belgian seller who charges more shipping costs for Belgium than for the rest of Europe, MISTAKE or not smart enough ?? By this I mean, if he posts the parcels abroad in the Netherlands, where it is cheaper, why does he not ship the Belgian orders in the Netherlands?