Nieuws > beatles veiling
1 bericht
1 bericht
Dick52
Catalogus beheerder
![]() |
De veiling is er geweest 100 kavels er zaten hele mooie bij Toch even gekeken en dan zitten er toch veel verschillen in veiling = catawiki ik heb een gedeelte eerder aan veilingmeester doorgegeven en of dat aangepast is? Maar dit is mijn gevoel bij de veiling, 30 fouten op de 100, net een zesje?
1 verkeerde catawiki item de vraag of item uit 63 komt is gerechtvaardigt ik heb dit aangegeven aan veilingmeester zie ook tekst bij catawiki item 2 poppetjes heel leuk 3 oke 4 mooi item 5 zie zwakke invoer catawiki item 6 mooi item 7 meest nagemaakte lp ter wereld aangegeven aan veilingmeester i 8 leuke poster 9 EP item klopt niet ook geen juiste scans 10 telefoon heel leuk 11 boeken oke 12 geen commentaar spreekt voor zich 13 heel mooi 14 ook hier catawiki item aangepast wordt niet weer gegeven 15 foto’s leuk 16 lastig 17 mooi boek zonde scans label niet goed te zien 18 catawiki item anders 19 weet ik niet 20 twijfel of dit eerste uitgave is in iedergeval een variant zie label 21 leuke poster 22 3 lp komt catawiki niet overeen 23 mooie poster 24 zwakke invoer ook op catawiki 25 mooi item 26 slecht ingevoerd in catalogus dit wel gevraagd aan invoerder 27 mooi item 28 verkeerde item catawiki 29 2 item niet gekoppeld met juiste catawiki item 30 mooi item 31 helaas is hier hoes achterzijde niet geheel weergegeven had ook nog informatie uit kunnen komen 32 leuke poster 33 zal wel 34 zeldzaam? maar wel leuk 35 lastig 36 mooi item 37 mooi item 38 verkeerde item catawiki? 39 mooi voor winteravonden 40 later is catawiki item aangepast moet nog verder aangepast worden 41 weet ik niet 42 duidelijk 43 geen orgineeel bootleg ziet deze tegenwoordig vaker 44 Slecht gepresenteerd: boek en plaat item had vooraan moet staan had vermoedelijk prijs hoger laten worden en betere scan label was niet leesbaar item niet te controleren met catawiki item en verkeerde catawiki item gekoppeld aan franse lp 45 oke 46 zal wel 47 lastig 48 zeer goed item 49 mooi poster 50 catawiki item klopt niet daarnaast 2 persing van Duitse uitgave en kul verhaal groen is mono dit is nooit in Duitsland mono uitgebracht in 1966 dus ook niet in het groen 51 Ep Magical vermoedelijk verkeerde omschrijving lijkt me de Nederlandse persing en werd inderdaad in W Duitse hoes uitgebracht met Duits releasenummer Penny Lane verkeerde catawiki item probleem is ook vinyl label worden niet leesbaar weergegeven 52 leuk item 53 leuk item 54 heel leuk 55 oke 56 jammer geen scan van label 57 mooie foto’s denk ik 58 stukje tekst bij kavel groot verkoop praatje maar leuk item 59 om welke uitvoering het gaat is niet te zien geen scan label 60 goede weergave van items 61 oke 62 goede omschrijving van item zonde dat catawiki item niet volledig is ingevoerd 63 heel leuk item zie je inderdaad niet vaak 64 goed item 65 Weer niet het juiste catawiki item en ook geen duidelijke scan van label 66 leuk item 67 goede weergave labels en het boek 68 zeer vreemde weergave eerste scan is echt een ander item rood Capitol? label ipv Apple 69 oke 70 leuk item jammer geen jaartal bij catawiki vermeld 71 oke geseald dus geen label 72 Waarom catawiki item niet even aangevuld gemiste kans 73 oke 74 Catawiki item goed door invoerder aangepast helaas niet te zien bij veiling item en dat is toch erg hinderlijk zou niet moeten kunnen doe dat dan op het moment dat de veiling echt start nu zie je in eerste instantie te weinig van catawiki item 75 oke 76 lijkt me ook oke 77 leuk 78 helaas catawiki item nog niet volledig 79 helaas geen scans label(catawiki item niet compleet mag ik ook mijzelf aanrekenen) 80 oke 81 ook hier weer gemiste kans om catawiki item compleet te maken zie ook zwakke scan label 82 oke 83 ook hier verkeerde catawiki item 84 ben je een paar avondjes zoet geen catawiki 85 Ook hier catawiki item is nog niet aangepast en in catalogus wel lang voordat veiling starte 86 oke 87 ook hier geen scans leesbaar van labels kan je dus niets mee 88 oke 89 oke catawiki item had wel aangevuld kunnen worden met scan 90 oke 91 oke 92 hier had catawiki item ook aangevuld kunnen worden 93 oke 94 oke 95 oke 96 oke 97 het zal wel 98 oke 99 zeer slechte invoer in catawiki verder leuk item 100 Start was letterlijk bij dit album ook de veiling alleen jammergenoeg niet mooi in catawiki geplaatst heb het nog geprobeerd maar helaas verder een mooie klapper maar er ontbreekt bij veilingkavel toch nog wel wat info en daardoor ook bij catawiki item |