al maanden ontvang ik geen bestelling meer in mijn shop die toch een uitgebreide
aanbieding heeft, wat kan hiervan de oorzaak zijn ? de shop is niet gesloten.
For months now I have not received an order in my shop that is still an extended
offer, what could be the cause of this? the shop is not closed.
- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- October 08, 2020 13:39
ik wil absoluut niet lullig doen, maar wat denk je zelf als niemand in je winkel komt?
I definitely don't want to be silly, but what do you think if no one comes into your store?
- 1,907 messages
- October 08, 2020 15:36
Leonadri, als je vermoed dat er sprake is van een storing ( wat ik me niet kan voorstellen, dan zouden meer mensen er last van hebben) wil ik best als proef een bestelling doen. Dan kan je dat uitsluiten.
Ik heb geen verstand van postzegels maar er zijn bij de goedkope postfris zegels ( waar jij je voor 90 % in beweegt) heel veel aanbieders. En ook bij prijzen van 2 euro maakt het dan toch uit ( zeker als iemand vele zegels wil aanschaffen ) dat de aanbieder die 0,50 cent minder vraagt meer kans van slagen heeft. Maar je collega veelaanbieders zullen dat wel beter weten.
Leonadri, if you suspect that there is a malfunction (which I cannot imagine, more people would be bothered by it) I would like to place an order as a test. Then you can rule that out.
I have no knowledge of stamps, but there are many providers with the cheap MNH stamps (where you move for 90%). And even at prices of 2 euros, it makes a difference (especially if someone wants to purchase many stamps) that the provider who asks 0.50 cents less has a better chance of success. But your fellow suppliers will know better.
bedankt voor de reactie, ik zal mijn postfrisse zegels eens onder de loupe nemen
en een prijs vergelijk maken.
Thanks for the response, I will take a closer look at my MNH stamps
and make a price comparison.