ik heb gisteren een aantal zegels aan mijn shop toegevoegd maar vandaag staat er nog steeds dat de wijzigingen nog niet geplaatst zijn.
I added some stamps to my shop yesterday but today it still says that the changes have not been posted yet.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 28, 2018 12:27
Er is een lange wachtrij. Bij de items sta je gewoon vermeld.
There is a long queue. You are simply listed with the items.
bedankt, het is dus geen storing.
Thank you, so it is not a malfunction.
nee, alleen storend (;-)
no, only disturbing (;-)
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 28, 2018 18:05
Op woensdag heeft de programmeur (ijs)vrij, dus morgenochtend kijken we weer wat de status is...
On Wednesday the programmer has (ice) off, so tomorrow morning we'll check the status again ...
- 2,571 messages
- March 01, 2018 21:21
Deze wijzigingen duren echt wel lang nu, al 2 dagen totaal geen verandering.
These changes are taking a long time now, no change at all for 2 days.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 01, 2018 22:21
We hebben vandaag de nodige ingrepen gedaan. Morgenochtend maar eens kijken of dat z'n vruchten afwerpt...
We have taken the necessary steps today. Tomorrow morning we'll see if that pays off ...
- 2,571 messages
- March 02, 2018 12:19
helaas, geen verandering.
Unfortunately, no change.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 02, 2018 15:42
Jij ziet wellicht (nog) geen verandering, maar die is er wel... Iedereen moet nu echt afwachten... ik kan die wachtrij niet wegtoveren.
Het heet ook niet voor niets wachtrij... (;-)
You may not see any change (yet), but it is there ... Everyone has to wait and see ... I can't turn that queue away.
It's also called wait row ... (;-)
for a reason- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 02, 2018 20:47
Kunnen bovenstaande klagers het hier a.u.b. ook even melden als alles is bijgewerkt? Dan kan ik het een beetje monitoren...
Can the above complainants please also report it here if everything has been updated? Then I can monitor it a bit ...
- 2,571 messages
- March 02, 2018 21:24
Arco waarom doe je zo negatief, hoezo klagers?
Mensen die gewoon willen weten waarom het zolang duurt voordat de veranderingen zichtbaar worden, is geen klagen maar nieuwsgierigheid en je wordt er op geattendeerd dat er iets aan de hand is.
maar er is nog niets bijgewerkt.
Arco why do you act so negatively, why complainers?
People who just want to know why it takes so long for the changes to become visible, is not complaining but curiosity and you are made aware that something is wrong the hand.
but nothing has been updated yet.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 02, 2018 21:27
Sorry, hoor, ik vind niets negatiefs aan klagen. Jullie hebben een klacht en klagen.
Sorry, I don't find anything negative about complaining. You have a complaint and are complaining.
Ik heb weliswaar niet geklaagd, slechts een geintje gemaakt maar bij mij zijn de wijzigingen inmiddels allemaal bijgewerkt
Although I didn't complain, I just made a joke, but the changes have all been updated for me
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 05, 2018 14:16
@aartinge: bijna ongeloofwaardig dat je nog steeds geen verbetering ziet...
@aartinge: almost unbelievable that you still don't see any improvement ...
- 2,571 messages
- March 05, 2018 15:58
@Arco, kijk Arco, als jij alles als klagen ziet i.p.v gewoon een melding dat iets niet naar behoren werkt, dan doe ik ook geen melding meer als iets weer wel werkt.
immers die melding wordt dan ook weerlegt als klagen volgens Arco.
blijkbaar zie je meldingen als klagen, maar het zijn toch echt 2 verschillende vermeldingen.
hierbij zou ik een klacht kunnen indienen omdat Arco alles als klagen ziet.
maar ik kan ook een melding doen dat Arco niet het verschil weet tussen klagen of een melding.
hopelijk zie je hierboven het verschil tussen klacht en melding.
maar alles werkt weer hoor, ik ben ook blij dat je de melding hebt verholpen.
tot de volgende melding! of voor jou zijnde een klacht.
@Arco, look Arco, if you see everything as a complaint instead of just a notification that something is not working properly, then I will no longer report something if something works again.
after all as complaining according to Arco.
Apparently you see reports as complaining, but they are really 2 different mentions.
I would make a complaint because Arco sees everything as a complaint.
but I can also make a report that Arco does not know the difference between a complaint or a report.
hopefully you can see the difference between complaint and report above.
but everything works again, I am also glad that you have resolved the report.
until the next message! or being a complaint for you.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 05, 2018 17:18
Meldingen neem ik voor kennisgeving aan, klachten los ik op.
Jouw meldingen en klachten zal ik voortaan negeren. Ik ben wel klaar met je.
I accept reports for notification, I resolve complaints.
I will ignore your reports and complaints from now on. I'm done with you.
- 2,571 messages
- March 05, 2018 17:30
Jouw meldingen en klachten zal ik voortaan negeren.
je bedoeld alleen klachten, want meldingen zie je ook als klagen.
ik ga koffie drinken.
I will ignore your reports and complaints from now on.
You only mean complaints, because reports are also seen as complaints.
I'm going to have a coffee.