- 2,571 messages
- December 30, 2017 15:25
ik heb een klant waarbij staat vermeld dat hij 10 feedback's heeft gegeven, echter als ik op zijn feedbacks klik, dan zie ik niets staan, ofwel hij heeft helemaal geen feedbacks gegeven.
hoe kan dit?
I have a customer who states that he has given 10 feedbacks, however when I click on his feedbacks, I see nothing, or he has not given any feedbacks at all.
how is this possible?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 30, 2017 15:27
Accountnaam?
Account name?
- 2,571 messages
- December 30, 2017 17:43
henry1651
henry1651
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 30, 2017 17:49
Ik vermoed dat die teller nog niet klopt en dat het om feedbacks voor de veilingen gaat. Die zijn losgeknipt en zouden bij ons niet meer mogen optellen in het profiel.
Ik laat het 4/1 checken.
I suspect that the counter is not correct yet and that it concerns feedbacks for the auctions. They have been cut loose and should no longer add up in our profile.
I'll have it checked 4/1.
- 2,571 messages
- December 30, 2017 18:14
@Arco, bedankt voor de info.
wat mij betreft mag deze feedback ook zichtbaar mogen, immers het kommetaar van feedbacks geeft enigzinds voor mij een beeld van betrouwbaarheid of geen betrouwbaarheid van een klant.
als hij het van de 10 keer 8 keer de zending niet heeft ontvangen, dan is het feedback overzicht heel belangrijk.
@Arco, thanks for the info.
as far as I'm concerned, this feedback may also be visible, after all, the commotion of feedbacks somewhat gives me an image of reliability or no reliability of a customer.
if he has not received the shipment out of 10 or 8 times, then the feedback overview is very important.
@Arco
Ik vermoed dat die teller nog niet klopt en dat het om feedbacks voor de veilingen gaat. Die zijn losgeknipt en zouden bij ons niet meer mogen optellen in het profiel.
Mij viel op dat de laatste 2 ontvangen feedbacks d.d 16-12-17 en 02-01-18 n.a.v. shopverkopen (Strips) wel in het feedbackoverzicht van mijn shop worden getoond maar niet bij de gegeven feedbacks van die kopers.
Is dit de bedoeling of is iets fout gegaan met het "losknippen" van de veiling- en shopfeedbacks?
@Arco
I suspect that the counter is not correct yet and that it concerns feedbacks for the auctions. These have been cut loose and should no longer be added to our profile.
I noticed that the last 2 feedbacks received dated 16-12 -17 and 02-01-18 nav shop sales (Strips) are shown in the feedback overview of my shop, but not with the feedbacks given by those buyers.
Is this the intention or has something gone wrong with "cutting loose" the auction and shop feedbacks?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- January 10, 2018 14:49
We weten dat er iets nog niet goed gaat. Gaan we oppakken als we klaar zijn met de zoekmachine.
We know that something is not going well yet. We'll pick it up when we're done with the search engine.
Bedankt voor de snelle reactie Arco.
Fijn te horen dat het probleem al bekend is en dat de raderen (gaan) draaien :-)
Thanks for the quick response Arco.
Nice to hear that the problem is already known and that the wheels are (will) turn :-)
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- January 12, 2018 16:16
Probleem is opgelost, mensen!
Problem solved, folks!
Klasse !
Class!
Hallo Arco,
ik heb een ander probleempje met de feedback.
Een ruil die wij doen kan bestaan uit veschillende bestellingen. Door middel van combineer maak je daar 1 totaal van. Doch wat feedback betreft heb je allemaal verschillende regels. 4 keer feedback voor dezelfde ruil is toch een beetje te veel van het goede lijkt mij. Misschien is dit wel vaker aangekaart.
Is het niet mogelijk om per ruil (De eind ruil) 1 feedback te geven.
Hi Arco,
I have another problem with the feedback.
An exchange we make may consist of several orders. By combining you make 1 total. But when it comes to feedback, you all have different rules. 4 times feedback for the same exchange is a bit too much, I think. Perhaps this has been discussed before.
It is not possible to give 1 feedback per exchange (The end exchange).
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 14, 2018 20:58
Zegt me niets. Ik zal er eens induiken...
Doesn't mean anything to me. I'll dive into it ...
Raar.....
Gisteren ontving ik 2 feedbacks van 2 verschillende kopers voor hun veilingaankopen.
Deze 2 feedbacks zijn wel zichtbaar onder mijn feedbackscore bij mijn nog 2 lopende veilingkavels (100% 209 beoordelingen, https://veiling.catawiki.nl/kavels/16890717 ) maar niet onder de feedbackscore van mijn shop (100% 212 beoordelingen).
Maar het rare is ook dat de gegeven feedback niet bij de profielen van die 2 kopers worden getoond.
Ook raar is dat er bij de 209 zichtbare feedbackbeoordelingen bij mijn veilingkavels tevens 5 ontvangen shop-feedbackbeoordelingen ná 12-11-17 niet worden getoond. Dit terwijl het verschil in de teller slechts 3 stuks is. (212 shop versus 209 veiling)
Is niet erg overzichtelijk op deze manier.....
Is dit zo de bedoeling of gaat er nog steeds iets mis met de feedbackverwerking? Zie ook mijn inbreng onder dit topic van 10-01-2018.
Weird.....
Yesterday I received 2 feedbacks from 2 different buyers for their auction purchases.
These 2 feedbacks are visible under my feedback score with my 2 pending auction lots (100% 209 reviews, https://veiling.catawiki.nl/lots/16890717 ) but not below the feedback score from my shop (100% 212 reviews).
But the weird thing is that the feedback given is not shown with the profiles of those 2 buyers.
Also weird is that there is the 209 visible feedback ratings on my auction lots also 5 shop feedback ratings received after 11/12/17 are not displayed. This while the difference in the counter is only 3 pieces. (212 shop versus 209 auction)
Is not very clear in this way .....
Is this the intention or is something still going wrong with the feedback processing? See also my contribution under this topic of January 10, 2018.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 21, 2018 10:45
Is de bedoeling. En er wordt nog aan gewerkt. Uiteindelijk heb je twee feedbackscores: eentje voor de shops en eentje voor de veilingen.
Is the intention. And it is still being worked on. Ultimately, you will have two feedback scores: one for the shops and one for the auctions
@Arco,
Bedankt voor je snelle reactie Arco. Het mag dan zo de bedoeling zijn maar persoonlijk vind ik het erg jammer dat de shop- en veilingfeedbacks nu apart worden opgebouwd.
Ben toch van mening dat een weergave van alle feedbacks een betrouwbaarder en overzichtelijker beeld van een verkoper weergeeft....een verkoop is een verkoop. Het zij dan maar zo.
Maar is het ook de bedoeling dat de gegeven veilingfeedback niet zichtbaar is in het profiel van de 2 kopers?
@Arco,
Thank you for your quick response Arco. It may be the intention, but personally I think it is a great pity that the shop and auction feedbacks are now built up separately.
I still believe that a representation of all feedbacks provides a more reliable and clearer picture of a seller represents .... a sale is a sale. So be it.
But is it also the intention that the given auction feedback is not visible in the profile of the 2 buyers?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 21, 2018 11:15
Aan de 'veilingkant' hebben ze bijna geen info in hun profielen: geen avatar, geen shopnaam, etc... Ze houden ook (nog) geen facts bij, zoals gegeven feedback per gebruiker. Het zou dus kunnen dat wij in onze gebruikersprofielen alleen de gegeven feedbacks gaan tonen van shopaankopen. Is vooralsnog het meest aannemelijk.
Wij willen aan de cataloguskant zoveel mogelijk info gaan weergeven. Wie ook op de veiling aanbiedt krijgt dus twee feedbacks te zien. De veilingfeedbackscore kunnen wij simpel oppikken. Bij de shopfeedback slopen we de veilingverkopen eruit. De 'veilingkant' staat sinds november op zichzelf en ze moeten nog beslissen wat zij gaan doen met de shopfeedbacks tot november 2017. Die zitten er bij hen nog in. Dat wordt hun eigen beslissing en daar wil ik me ook niet mee bemoeien.
On the 'auction side' they have almost no info in their profiles: no avatar, no shop name, etc ... They also do not (yet) keep any facts, such as feedback given per user. It could therefore be that we will only show the feedbacks given from shop purchases in our user profiles. Is the most plausible yet.
We want to display as much information as possible on the catalog side. Anyone who also submits at the auction will therefore see two feedbacks. We can easily pick up the auction feedback score. In the shop feedback we cut out the auction sales. The 'auction side' has been on its own since November and they have yet to decide what to do with the shop feedbacks until November 2017. They are still there. That will be their own decision and I don't want to get involved.
Bedankt voor de heldere uitleg Arco.
Jammer van het het feedback splits- en sloopwerk maar het is mij nu helemaal duidelijk :-) .
Thanks for the clear explanation Arco.
Too bad about the feedback splitting and demolition work, but it is now completely clear to me :-).