9of 9
Meerdere winkelwagens niet bestelbaar door melding 'Adres regel 1 ongeldig'. Vreemd, ik bestel wekelijks via LD en nooit problemen. Andere mensen ook last hier van? Bug in de site?
Message is in Dutch
Translate to EnglishMultiple shopping carts cannot be ordered due to the message 'Address line 1 invalid'. Strange, I order weekly via LD and never have any problems. Do other people also suffer from this? Bug in the site?
Message has been translated from Dutch
Show original messageRene
TOP
- LastDodo Team
- 6,279 messages
- January 24, 2024 20:07
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
January 24, 2024 20:07
Er lijkt inderdaad een probleem met het bestelformulier te zijn waardoor het in sommige gevallen mis kan gaan. Gaan we nu naar kijken. Dank voor het melden.
Message is in Dutch
Translate to EnglishThere does indeed seem to be a problem with the order form that could cause things to go wrong in some cases. Let's look at it now. Thanks for reporting.
Message has been translated from Dutch
Show original messageRene
TOP
- LastDodo Team
- 6,279 messages
- January 24, 2024 21:12
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
January 24, 2024 21:12
Message is in Dutch
Translate to EnglishMessage has been translated from Dutch
Show original messageIk heb 18/01/2024 ook 40 jommeke strips besteld en betaald , zijn ook nog niet verstuurd.
Message is in Dutch
Translate to EnglishI also ordered and paid for 40 Jommeke comics on 18/01/2024, which have not yet been shipped.
Message has been translated from Dutch
Show original messageHarry56
VIP
- 1,907 messages
- January 25, 2024 19:07
5K
added
10K
prices
25
info pages
25K
reviews
1K
posts
January 25, 2024 19:07
Dat heeft toch niets te maken met een storing? U heeft blijkbaar besteld, een factuur ontvangen en die betaald. Omdat u nog niets heeft ontvangen lijkt het mij verstandig dat u de verkoper een berichtje stuurt.
Message is in Dutch
Translate to EnglishThat has nothing to do with a malfunction, does it? You apparently ordered, received an invoice and paid it. Since you have not received anything yet, I think it would be wise for you to send the seller a message.
Message has been translated from Dutch
Show original messageIemand heeft een bestelling geplaatst 8 dagen geleden. Ik kan niet zien hoelang die persoon al lid is van LD.
Er wordt niet betaald en niet gereageerd op een e-mail. Heb de order geannuleerd.
Er wordt niet betaald en niet gereageerd op een e-mail. Heb de order geannuleerd.
Message is in Dutch
Translate to EnglishSomeone placed an order 8 days ago. I can't see how long that person has been a member of LD.
No payment is made and no response to emails. Canceled the order.
No payment is made and no response to emails. Canceled the order.
Message has been translated from Dutch
Show original messageCollectioneur
SUPER
- Catalogue manager
- 5,426 messages
- January 28, 2024 08:13
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
January 28, 2024 08:13
Via het profiel van iemand kun je zien wanneer hij lid is geworden.
Maar je kunt ook als buitenstaander (zonder lid te zijn) iets bestellen. Het gebeurt steeds vaker dat mensen via Google terecht komen op LastDodo en dan een item hebben gevonden. dat willen ze dan kopen zonder eerst lid te willen worden.
Message is in Dutch
Translate to EnglishYou can see when someone became a member via someone's profile.
But you can also order something as an outsider (without being a member). It is becoming increasingly common for people to end up on LastDodo via Google and then find an item. they want to buy that without first wanting to become a member.
Message has been translated from Dutch
Show original messageOp die manier.
Bedankt!
Bedankt!
Message is in Dutch
Translate to EnglishIn this way.
Thank you!
Thank you!
Message has been translated from Dutch
Show original messageDat klopt ABRABER wat Collectioneur schrijft , heb dat ook al vaker meegemaakt , dat je na een bestelling taal nog teken verneemt.
Denk dat ze schrikken van de kosten die erbij komen , en vooral bij zegels/ enz waar de waarde niet in verhouding staan met de verzendkosten.
Denk dat ze schrikken van de kosten die erbij komen , en vooral bij zegels/ enz waar de waarde niet in verhouding staan met de verzendkosten.
Message is in Dutch
Translate to EnglishThat's right ABRABER what Collectioneur writes, I have experienced that before, that you still hear a sign after ordering.
I think they are shocked by the costs involved, especially with stamps/etc where the value is not in proportion to the shipping costs.
I think they are shocked by the costs involved, especially with stamps/etc where the value is not in proportion to the shipping costs.
Message has been translated from Dutch
Show original message9of 9