9van 9
Het antwoord op de feedback van de geannuleerde bestelling 10347359,d.d.16-04-2024 is plotseling verdwenen.Items zijn ook nog niet terug in de shop geplaatst.De besteller had mijn voorwaarden blijkbaar niet goed gelezen.Ik denk dat er wel aan gewerkt word en wacht rustig af.
The answer to the feedback of the canceled order 10347359, dated 16-04-2024 has suddenly disappeared. Items have not yet been placed back in the shop. The orderer apparently had not read my conditions properly. I think it is being worked on and wait quietly.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtDe feedback is gewijzigd van negatief naar positief.
The feedback has been changed from negative to positive.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtEnig idee hoe lang het duurt dat geannuleerde artikelen terug in de shop geplaatst worden ?
Dit gaat over bestelling 10347359, d.d.16-4-24.
Dit gaat over bestelling 10347359, d.d.16-4-24.
Any idea how long it takes for canceled items to be placed back in the shop?
This concerns order 10347359, dated 16-4-24.
This concerns order 10347359, dated 16-4-24.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCollectioneur
SUPER
- Catalogus manager
- 5.427 berichten
- 7 mei 2024 11:12
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
7 mei 2024 11:12
Dat gaat normaal gesproken vrij snel.
Staan de artikelen bij de bestelling wel als geannuleerd en is tijdens de annulering aangegeven dat de artikelen teruggeplaatst moeten worden in de shop?
That normally happens quite quickly.
Are the items listed as canceled when placing the order and is it indicated during the cancellation that the items must be returned to the shop?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtDank voor de snelle reactie.De gehele order is geannuleerd,er stond wel bij dat de artikelen teruggeplaatst zouden worden.
Thank you for the quick response. The entire order has been canceled, but it was stated that the items would be returned.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCollectioneur
SUPER
- Catalogus manager
- 5.427 berichten
- 7 mei 2024 12:20
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
7 mei 2024 12:20
Je shop is nu opnieuw geïndexeerd, de teruggeplaatste items moeten nu zichtbaar zijn. Anders is het vinkje bij het annuleren niet op de juiste plek gezet.
Your shop has now been re-indexed and the restored items should now be visible. Otherwise, the check mark will not be placed in the correct place when canceling.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk heb 2 items gekeken,zijn niet teruggeplaatst.
Hoe kan ik het oplossen?
Hoe kan ik het oplossen?
I checked 2 items and they were not returned.
How can I solve it?
How can I solve it?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCollectioneur
SUPER
- Catalogus manager
- 5.427 berichten
- 7 mei 2024 13:01
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
7 mei 2024 13:01
Dat kan alleen door ze opnieuw te plaatsen.
This can only be done by reinstalling them.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtOk,gaan we doen.
Ok, let's do it.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht9van 9